تیم والیبال بابلسر در این مسابقه با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ در دست های دوم و چهارم پیروز شد و در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ و بر ۱۲ باخت
کد خبر: ۱۰۶۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 13 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم والیبال توپکا بابلسر در هفته نخست مسابقات سری A لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور به شکستی نزدیک و پایاپای تن داد.

 شکست نزدیک توپکا بابلسر در هفته نخست لیگ یک والیبال کشور
 

 تیم جوان توپکا بابلسر که در آغاز رقابت های سری A لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به مهمان نامدار و متمول خود در سالن حضرت قائم( عج ) دانشگاه مازندران باخت.

 تیم بابلسر در این مسابقه با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ در دست های دوم و چهارم پیروز شد و در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ و بر ۱۲ باخت.

 باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس، محمودی و واثق معاونان فرماندار بابلسر، بریمانی معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نعیمی رئیس هیات والیبال مازندران و ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از نزدیک شاهد بازی تیم های توپکا بابلسر و مس سونگون ورزقان بودند.

 توپکا بابلسر و کندوان شمال نور، نمایندگان مازندران در سی و یکمین دوره مسابقات سری A لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور هستند.

 

خبر.     مجید غلامی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار